Wednesday 8 June 2011

Cita2ku

Walaupon korang pernah cakap cita2 korang kat orang lain.Ni aku nak bagitau korang cita2 aku.
Cita2 aku ialah pertama,jadi pelukis komik.sebab aku suka baca komik dan bila aku tengok
lukisan they'all smart gila.aku akan menjadi macam karya Keith,mungkin korang tak kenal kebanyakkan kenal sebab dia Art and story komik Lawak Kampus.Keith I wanna be your pupil.You're my idol from young.Kedua cita2 aku ialah,Shoes Designer.sebab aku nak buat kasut macam Supra,Je I'aime tellement(I love it so much dalam bahasa French).Aku suka design kasut dia High cut pulak tu.Kalau dalam TV je,aku mesti tgk orang tu pakai kasot ape.Tapi malangnya T_T xde yang pakai.Ketiga cita2 aku ialah,membuat kartun 3D kt Les'Copaque.Sebab aku tak nak Upin dan Ipin dan apa2 kartun dari Les'Copaque da habis.

Selamat Tidur!

No comments:

Post a Comment