Friday 8 July 2011

Seriously post: Al-Fatihah T_T

6 Julai 2011,
Kematian arwah abangku.Sungguh menyedihkan, tapi nak buat macam mana dah nasib aku...Yang menyenangkan aku, jenazah arwah tersenyum.Arwah meninggal kerana rasuk oleh 6 jin.Nanti-nanti je la ceritakan.Aku ade 3 adik-beradik daripada 4  sekarang.Aku tak boleh putus asa.Aku perlu banyak bersabar dan redha apa yang berlaku padaku.Orang selalu kata "yang sudah pergi, biarkan sahaja".Waktu aku cium dahi arwah, sungguh sedih.Waktu malam selepas bacaan yaasin aku tidur di tingkat bawah.Arwah pun diletak di tingkat bawah.Selamat saudara-mara datang ramai-ramai tidur dekat bawah.Memang tak rasa takut la sebab ramai.Rumah aku full sebab semua tempat ada orang.Selamat aku tak mimpi apa-apa.

P/S: Al-Fatihahkan kepada arwah Muhammad Afif bin Nordin.
  

No comments:

Post a Comment