Wednesday 24 August 2011

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri !



Amacam puasa, ada yang tinggal tak? Kalau takde Alhamdulillah.Kita bukan nak cakap tentang Puasa,kita nak cakap tentang RAYA! Mesti korang tak sabar nak raya.Baju raya berapa pasang tahun ni.Sekarang ni saya dah letak widget-widget yang ada kat blog ni.Yelah,nak raya-kan mesti kena hinyas cantik-cantik.Waktu malam raya dah takde solat terawih.So,enjoy la main mercun puas-puas jangan sampai cedera sudah dah tak boleh raya lebih elok maen pop-pop hahaha lanyan jew.Macam budak kecik asalkan selamat.Ready nak raya? Ketupat...Ready! Rendang...Ready! Duit raya? Errr......Ready~.Atok,nenek,pakcik,makcik,mak dan ayah dah siap duit raya tak.Hehe,sajer je tanya.Jangan lupa simpan rendang tu untuk saya JK.Kalau nak raya kat rumah saya jemputlah.Kuih raya dah siap tempah.Selamat hari raya kepada kawanku Farhan,Hafizam,Danial,Wani,Farah,Ainaa dan dari blogger Amin,Hidayah,Narissa,Nurul.Jangan risau,korang (Reader) pun aku tak lupa.Thanks to reader,follower and specialy friends.Nah,dengar la lagu hari raya nak kasi korang filling waktu hari raya.Mintak maaf kalau saya ada buat salah dekat korang...

                           Note:Tutup lagu stereo hearth ni dekat bawah skali

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri! -iFlixe Blog

No comments:

Post a Comment